FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det som är problemet är att för att journalföra en faktura, verifikation eller liknande så måste man skriva ut en bekräftelse på skrivaren. Detta är ganska jobbigt att till varje verifikation eller faktura så måste jag skriva ut 3 papper (inkl faktura)! Jag vill ha bort detta, hur jag göra?
Jätte tacksam för hjälp med detta! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen som vet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag journalför så gör jag de utskrifterna till fil.
Får upp frågan var jag vill lägga det i princip. "Skärm", "Skrivare", "Fil" eller "PDF"... Tror inte jag gjorde något speciellt för att det skulle bli på det sättet. //Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vill inte ha det alls.. Bort med det bara
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ring spcs support?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jupp, bästa iden hittils =). Dock ligger alla mina registreringspapper etc längst ner i någon flyttlåda eftersom jag håller på att flytta. Så det får vänta i så fall. Jag ringde SPCS och tyckte de kunde söka på mitt namn eller företag me icke.. Kundnummer var det, inget annat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tills vidare kan du använda dig av PDFwriter.. Skriv ut dokumenten i PDF helt enkelt..
Men du kan väl ändå få ut fakturan så att den bokförs i dagboken? I så fall räcker det att du journalför en gång i veckan och då kör du alla transaktioner på ett bräde.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|