| FAQ |
| Kalender |
|
|
#91 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Oj, oj oj, vad andra webhotellägare är i farten i denna tråd. Har ni inget att göra? Supportfrågor att svara på istället?
![]() Tror inte SD har något att göra med detta, då jag har min ena server i samma hall och den är inte beroende av SD's servrar - ja, och den är också nere. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#92 | ||
|
|||
|
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#93 | ||
|
|||
|
|
Citat:
Bara enstaka "Hur fungerar FTP" eller liknande. Sedan tanke på tiden så brukar inte folk sitte uppe och vill ha support, sedan om man tänker vad det är för forum så inte konstigt att det finns massa webbhotellägare här.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#94 | ||
|
|||
|
|
Själv fick jag nog och köpte konto på annat håll! SD går en på närverna, även om dem lyckas hålla uptimen så har man en seg sida istället. Förutom på nätterna!
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#95 | |||
|
||||
|
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#96 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#97 | |||
|
||||
|
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#98 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Sluta bråka nu. Det är ju bevisat att det var ett stort strömavbrott på Östermalm, och servrar icke relaterade till SD påverkades också.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#99 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Ok, det fanns en driftstörning men den var avhjälpt flera timmar innan jag skrev mitt inlägg när det fortfarande inte fungerade - så jag tycker personligen inte att det var mycket till ursäkt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#100 | |||
|
||||
|