FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Internet Sweden
Gustav Ztream Sulo Kjette Heeeelt riktigt, det är hela 5st, men jag kan inte välja, so sew me! ![]() Jag tycker inte heller att någon av dom behöver någon speciell motivering. Det är också fler jag har uppskattat genom dessa år. Det som vore riktigt intressant är att se en wall of shame ![]() ![]() Cudos till Pelle som tar upp #webmasternetwork med, där händer det mycket skoj ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ConnyWesth skulle nog få min röst. Kanske främst för att han är lite av expert på bolagsfronten och det är den som intresserar mig mest. Men de andra två kandidaterna är ju inte pjåkiga heller även om jag kanske inte tycker dan (ztream) sticker ut speciellt mycket här på forumet men hans blogg (dan.se) är ju läsvärd så han kanske förtjänar en nominering ändå.
Roligt att notera är att jag hängt här tillräckligt länge för att skapa mig en åsikt om många av användarna men fortfarande förvånas över hur bra och snabba svar man får från "okända" personer här på WN. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Är det inte mer passande med en "hall of fame" ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min röst går till ConnyWesth för hans alltid lika uttömmande och välformulerade inlägg.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
gustav för sina fantastiskt kvalitativa inlägg.
ztream för sin fullkomligt sylvassa (aj) ironi (och kundskap givetvis). gummianka för högt underhållningsvärde. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Webbot, Ztream och Internetsweden får mina röster för bra engagemang,roliga trådar och intressant läsning. Givtevis finns här ju väldigt många som borde nämnas men dessa tre är alltid på topp.
Även Gummianka, Connywesth, Gustav och Danielos är också alltid trevliga att läsa |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Får bocka och buga över att bli omnämnd mer än en gång i denna tråd, Och även om jag anser att opartiska och briljanta inlägg som ConnyWesth (oftast) lyckas bemästra är de som är mest värdefulla för WN´s besökare - generellt sett.
Så finns det ju en skara om ca 15 personer som jag gärna tar mig tid att läsa och bara för att nämna några; bla ztream, WebboT och tartareandesire. Citat:
Men det gör att det blir lite åt "Esse non videri"-hållet för mig i vissa frågor av (för de flesta) förklarliga skäl. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Får passa på att tacka för omnämnandet först.
Jag instämmer i det mesta som skrivits redan och kan inte välja en enda person så kör på egenhändigt komponerade kategorier: Domäner Internet Sweden Företagande ConnyWesth Serversidan SimonP Humor (OBS! Ej illa menat) ztream
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Alla sköna lirare i #webmasternetwork
![]() |
||
![]() |
![]() |