FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan.
Jag skulle vilja sälja en hemsida vars syfte var att presentera min flickvän för nyfikna personer som inte riktigt kände henne. Jag har i tidigare dar varit i diskussion med er WN medlemmar om denna sidas utveckling inom designen, så sidan kan troligen vara i bekantskap hos vissa här. En test version ligger ute på nätet i dagsläget för intresserade. URL: http://jonssonfredrik.se/saljes/index.html Jag skulle vilja köra försäljningen som en aktion, där startpriset är 400kr. Jag accepterar inga bud under detta pris. Det finns ett KÖPNU pris som ligger på 1000kr. Jag säljer sidan som privatperson, och kan neka bud. Budgivning görs via PM eller direkt i tråden. Aktionen avslutas 48 timmer efter första lagda bud. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Allt du ser följer med bortsätt från Headern (Bilden är på min flickvän, därför följer den inte med..) och visningsbilden på sidan "Om mig".
Fler frågor tas gärna via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Antar att du är medveten om svårigheten i att högerklicka och spara ner bilden oavsett om man köper eller ej......
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Uppskattar hon verkligen att du har kvar bilderna? Jag hade inte gjort det.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Hon bryr sig inte ett dugg att jag har bilderna på henne kvar på siten.. Slutpratat om de.. Och jag får väl hoppas bara att ingen högerklickar och sparar den bilden. Det återstår att se liksom ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför är siten nere helt plötsligt?
|
||