Citat:
	
	
		| 
					Ursprungligen postat av ConnyWesth
					
				 
	Citat: 
	
		| Originally posted by -Macondax@Nov 12 2008, 10:34 
 
	En liten fråga då, hur skall jag kunna anmäla en skada, som jag inte vet om hur stor den är...? Det jag har att gå på är vad min kund sagt...Citat: 
	
		| 
					Ursprungligen postat av Racerback
					
				  tjena.. ny härSåvitt jag vet så måste DU anmäla skadan till posten, det är avsändarens ansvar...
 men de kommer säkert ibara svara dåligt förpackad... vi reklammamerar dem inte ens.. som tur är händer det sällan
 Mvh
 R
 |  När den lämnade Vänersborg var paketet helt, när det kom till mottagaren var det trasigt...
 |  Jag skulle hävda att skadan är hela produktens pris + transportkostnader först till kund, sedan tillbaks om det kostar något. Du måste ju ersätta kunden med en helt ny produkt eller hur?
 
 | 
	
 Givetvis får jag ersätta kunden med en ny produkt, det är ju inte kundens som skall hamna i kläm bara för att Posten inte lyckas leverera godset helt 
 
Skall bli intressant och se godset när det kommer tillbaka, fick ett email idag gällande att returen gått igenom för kunden.