FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Är det fler än jag som har noterat att IDG har mer eller mindre stora problem med sin site och har haft det sedan de bytte till polopoly? Exempelvis tycks de inte ha uppdaterat sina nyheter sedan kl 1909 i går kväll (måndagen den 4 augusti) och nu är klockan strax efter 11 på tisdagen. Det är inte första gången detta sker. En hel del gånger som jag går in på deras mobila site så tar det väldigt lång tid innan man går svar och då kommer det inte upp några nyheter utan endast ett "tomt skal" utan nyheter, XML-fel eller 404-fel. Nästan samma sak händer på deras stora hemsida fast där brukar det yttra sig som att det tar väldigt lång tid där bara delar av sidan laddas men att det sedan inte händer något mer. När jag varit i kontakt med IDG om detta så har jag båda gångerna fått svar att de inte alls har några problem med siten. Kan det vara så att de envist försöker att förneka det som händer eller är de bara okunniga? Jag skall kanske nämna att felen uppstår oavsett om jag försöker komma åt sidan hemifrån eller från jobbet eller från mobilen. Alla med olika internetleverantörer. Exempel: ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
(Nu när jag själv skulle dubbelkolla detta så kommer jag inte ens in.
![]() Men det är nog som du säger, mer instabilt på sistonde. ![]() //Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
mm det är det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick detta meddelande tidigare idag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
inte bara det hela nätverket har förvandlats till aftonbladets IT hörna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hade problem i förrgår, sidorna laddades typ halvklart och stod sedan och tuggade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu fungerar de i alla fall smärtfritt för min del.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|