FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
he he ja jag vet 50% klart är det just nu ...... gårdagens design är kasserad nu blir det basic kommer se ut som en loppmarknad ...
![]() ja det går att lägga in flera bilder.... ja menar blocket var väll inte så vackra heller ![]() OBS! Bilderna nedan kan framkalla illamående ----> på egen risk!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tja, vid 98, 00, 02, 04 var det ju andra design standarder än vad det är idag....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Content is king! Inga annonser, inga besökare. Inga besökare, ingen som annonserar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Den svenska marknaden är dock redan mättad med massa BRA köp & sälj-siter, sålänge du inte har något unikt med din sida så... ser jag ingen anledningen till att satsa på det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
till salu = säljes
går det få bättre skärmdumpar eller en liva sajt? Ser okej ut men så svårt att säga med de där bilderna. Ps. älskar blockets första logga, lol |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Ska du lyckas bryta trenden över vilka sidor folk annonserar på så måste du erbjuda något speciellt. Fråga mig inte om vad, för det har jag ingen aning om. ![]() raderna.se gjorde ju ett tappert försök att blidka annonsörer genom att skänka 1kr/annons till välgörenhet, trots att det är gratis att annonsera där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker nog att det är nästintill omöjligt för raderna.se att lyckas oavsett om dom skulle ge bort en tia till sina annonsörer...Det är ganska kul det här med köp och sälj mest intressant med alla misslyckade satsningar typ koll.se hela det upplägget är otroligt pinsamt dåligt, så mycket pengar och sånt skit...Eller när eniro slaktar hela gulatidningen. Gulatidningen hade enligt min mening varit ledande efter Blocket om man hade haft en bättre projektledare.......Kul och se ifall det kommer nån uppstickare som kan skaka Blocket.....Faktiskt så hade allaannonser.se ett mycket bra upplägg när dom startade och skulle kunnat växa sig större än idag om dom inte ändrade sin design till nått som fungerade sämre än innan.....Tänk på att Internet växer hela tiden, så nog ska det kunna rymmas 4-5 stora annonsörer på nätet inom 10år Kör hårt !
:blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lite bättre kvalle på bilderna vore ju inte helt fel så man kan läsa ;D
|