FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
haha, klockren ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Den bästa produkt Microsoft har skapat är Office 97 slår till och med OpenOffice resten av produkterna är långsamt och onödigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är grymt imponerad av vissa Open Source lösningar som ex. Mozilla Firefox och Thunderbird. Men i företaget använder jag microsofts programvaror bara för att alla andra gör det, samt att man kan synka både mobiltelefoner och affärssystem med dessa.
När kommer Mozilla att uppdatera sina system så att synkning fungerar ? ;-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Fast iof så blev ju NT 4 ganska bra efter 3 SPs hade släppts. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Millenium var dåligt, likaså windows 95 och 98, 3.11 var ruskigt tråkigt och windows 1.0 var rent fruktansvärt.
Jag använder Windows XP och är väldigt nöjd, jag har ubuntu och macos installerat på laptopen också, men det är mest för att det är kul, det är Windows jag använder. Flickvännen kör Vista och det har avskräckt mig, jag väntar minst ett år till innan jag byter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Mjo, Vista är ett smärre helvete imellanåt... Som när man inser att det är 100% omöjligt att använda min befintliga webcam om jag inte vill skapa drivrutinerna alldeles själv :P
Annars undrar jag lite över senaste word, jag hittar absolut ingenting utom det som har synliga knappar, finns det något sätt att få den att visas som word visades förr? Och så dessa .docx-dokument, what's the deal mer än att driva folk till vansinne om man råkar skicka en fil i detta nya format? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Klockrent!
Klart han gillade det, man såg ju att han njöt av det, haha! |
||