| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon som vet hur man får tag i Axentus support? Jag hjälper en kund med deras webblösning och de har Axentus som webbhotell. Telefonvägen fungerar ej, "Numret kan ej nås för närvarande". Innan dess blav jag bortkopplad 3 gånger. Inte kul. <_<
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Medlem
|
De finns på MSN, som vanligt =)
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Offline vad jag kan se...
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Hm, inte för mig...
Online, fast via web-msn |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Ja vi är online på MSN.
Har varit i kontakt med RixPort80 igen ang att en del kopplas bort i telefonväxeln, väldigt tråkigt för oss och kunderna, ännu värre är det när man inte ens får chansen att svara, varit rätt lugnt på telefonen idag. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Det har löst sig till slut. Förbannade sessioner.
Sludent: Ja det har aldrig varit mer än 1 i kö. Fast det kan ju bero på att man blir bortkopplad.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|