| FAQ | 
| Kalender | 
|  2014-08-20, 18:50 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | 

Får se om man har något flyt i förregistreringarna den här gången. Fler som tror på den?
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-21, 07:49 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hej, Jag reggade en riktig seriös en... Pus*y.cash. Det finns en större adult-affiliate/nätvärk som heter så. Sedan blev det några betydligt "snällare" .FUND, bla Culture.fond. Porr och kultur är mitt liv, eller? :P Vad fick du/ni? 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-21, 10:18 | #3 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | 

Haha, jag har haft just din ***s*.cash på G ett antal ggr men inte köpt, då behöver jag inte fundera mer då   betting.cash blev nog den bästa tror jag. Pengar och vinn blev två svenska varianter. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-21, 15:20 | #4 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

vegas.cash tänkte jag ta om den inte hade vart premium men finns ledig om nån annan vill ha den.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-21, 16:27 | #5 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hej, Snabba.cash hade ju varit trevlig, men den verkar vara reservad av registrarn. 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-21, 16:42 | #6 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Har hittat två bra men har tyvärr inga pengar just nu. lendo.cash lenddo.cash Varsågoda. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-21, 17:01 | #7 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | Citat: 
 Däremot ser jag inga problem med ***.tld som tillsammans bildar ett varumärke. Som Micro.soft (om nu .SOFT existerade som tld). 
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-21, 17:02 | #8 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-22, 00:47 | #9 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | Citat: 
 Jag törs inte använda den pga whitelabeldating.com   | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-08-22, 03:59 | #10 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | Citat: 
 Det vore ju fullständigt absurdt om ORD.TLD som råkar bilda ett bolagsnamn skall tillhöra bolaget. Å andra sidan har man sett bisarra saker hända förr. 
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |