FAQ |
Kalender |
![]() |
#121 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har Binero ett journummer?
De har stängt ner mitt konto och när man går in på domänen står det "Avstängt konto". Undrar vad fan de håller på med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Förhastade mig där, såg fel i mobilappen. Inget verkar har dragits felaktigt för mig iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En liten varning:
Till er som försökte genomföra betalningar förra veckan till Binero men fick felmeddelande. Alla dessa betalningar gick igenom UTAN att registreras i Bineros system och således står fakturorna fortfarande som obetalda. Det betyder att folk som inte har kontroll kan komma att dubbelbetala fakturor. Tips är att gå igenom och kolla så att inga pengar dragits från ditt konto. Själv upptäckte jag 4 genomförda transaktioner men inga fakturor hade registrerats som betalda. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tur att man valde att inte röra något alls hos Binero då under tiden allt var kaos
![]()
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Posta detta fel förut o ber om ursäkt!
Jag kan bara inte låta bli Jag fick syn på den här bilden via en kollega : http://www.facebook.com/photo.php?fb...&type=1&ref=nf Jag vet inte vad jag ska säga men det känns som binero inte riktigt har koll på läget :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är möjligt att det inte drabbat alla men man bör absolut kolla upp sina transaktioner så man inte betalar för luft. Detta är 3:e gången detta (liknande scenario) händer mig på 2 år hos Binero.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ajjdåå lite snabb på knapparna men här kommer den:
http://www.facebook.com/photo.php?fb...e=1&permPage=1 Ironin : läs kommentarerna ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|