FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Brukar ofta visa sig på krogen då man på en fredag vill koppla av med en öl, väldigt vanligt att en uppenbarligen överförfriskad person börjar skapa otyg med ordningsvakterna helt utan anledning. I en situation som denna så är det självklart okej i min mening att de tar tag i hårdhandskarna för att statuera för denna person att han inte kan komma in och förstöra för andra gäster igenom att bete sig som ett svin. Men jag tror som sagt att såna här situationer kan leda till ett underliggande aggressivt tryck hos dessa vakter, som de tar ut på helt oskyldiga individer som i detta fall. Sådana här vakter ska straffas hårt enligt mig och inte få jobba med något framtida yrke som innebär ansvar och "makt". Hade jag vart i Per's sits så hade jag blivit otroligt förbluffad om någon kom och misshandlade mig spontant. Här har vi ett exempel på det jag menar: http://www.youtube.com/watch?v=FtaXy4rE_kk Finns otroligt många videos med ordningsvakter som beter sig illa på Youtube, men inte bara det, utan också filmer vart folk provocerar dessa vakter. Senast redigerad av Webmasterpro den 2012-09-20 klockan 09:04 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|