FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-12-10 klockan 18:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi lever i en rättstat. Då "vet" vi att folk är oskyldiga tills de har dömts.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Personligen skulle jag jag inte vilja gå ut offentligt och försvara en våldtäktsanklagad person som jag inte känner, åtminstone inte förrän han blivit friad. Skulle blir rätt pinsamt om det senare i en ev. rättegång visade sig att det fanns bevis och personen verkligen var skyldig. Jag hoppas att Julian är oskyldig, det är ju tur att en del "vet" det redan...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Detta måste dock vara bra PR för Wikileaks ändå.
Jag visste inte ens att Wikileaks fanns innan jag läste om hela denna cirkusen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Givetvis kan det vara bra om polisen får utreda och försöka klargöra vad som hänt. Problemet med våldtäkter rent generellt är att det är svårt för någon som inte varit inblandad att avgöra vad som hänt då det oftast är ord mot ord så länge det inte är fråga om extrema överfallsvåldtäkter.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej, jag menar rent allmänt, det är t.ex tusentals som deltar i DoS-attacker.
Visst kan det vara så, jag är mest förvånad att många redan bestämt sig innan åtalet är nerlagt eller innan han blivit friad i en rättegång. Det blir som djungelns lag: "skjut först, fråga sen". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Som jag har förstått saken så är DDoS-en som diverse företag har råkat ut för en protest mot att dessa har bestämt sig för att hindra folk från att skänka pengar till Wikileaks. Om min förmodan är rätt så har det inget alls med våldtäktsmisstankarna att göra, utom när åklagarämbetet DDoS-ades.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|