FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
vilken webbläsare använder du? skulle vara tacksam för en skärmdump. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjenare, Nabil! Nabil här
![]() Jag är ingen mästare på design, men rent spontant tycker jag hemsidan ser riktigt, riktigt bra ut. Dessutom är den användbar för de flesta. Bra jobbat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Kan ta dump. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt, riktigt snyggt! Bra med Facebookintegration, kul med senaste provresultat och nyheter. Du har lyckats. Hoppas det går bra för dig i framtiden med den här sidan!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Frågan "Vem utför kontrollbesiktningen av motorfordon?" är inte riktigt up to date? Nu är det inte enbart Svensk Bilprovning som får utföra kontrollbesiktningar.
Sedan tycker jag det är en hel del slarvfel i frågor och alternativ. Senast redigerad av kw_wasabi den 2010-11-07 klockan 19:45 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Grymt snyggt - klockrent med kartan och skyltarna i bakgrunden. Lite småsaker skulle vara att till exempel skapa länkar av de fem elementen till höger om bannern. Saknar även länkar i "Senaste nyheter".
Finns ett par till saker, men det är utanför det område av kritik som du frågade efter. Edit: Är jag bara dum, eller varför kommer man ingenstans på sidan? Sidan uppdateras bara när jag klickar på t ex "Teorifrågor". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
om man inte är inloggad kommer man bara tillbaka till startsidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
joda, sidan är upto date, tror inte du läste frågan rätt... det är ju mellan de 4 olika alternativen som man ska välja. det kan ju finnas flera svar som är rätt men inte finns med i listan. precis som på vägverket, ska du välja den "mest" korrekta svar. Vem utför kontrollbesiktningen av motorfordon? svar1: Vägarbetare. svar2: Svensk Bilprovning. svar3: Polisen. svar4: Man utför den själv. dvs, man ska välja en utav ovanstående. men ok, jag ändrar svar2 till "Svensk Bilprovning eller ackrediterade besiktningsorgan" ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har lite problem med facebook integrationen... kan alla ni som INTE är medlemmar via Facebook testa gå in på vvvpunktgratisteoripunktse/GrantFacebookUser.aspx och ge feedback ifall länken "Connect with Facebook" är klickbar?
ibland har jag problem med att klickeventet försvinner från knappen på vissa datorer.. har inte lyckts fastställa problemet med webbläsare, då jag testat det på flera olika webbläsare samt olika versioner. är det någon mer än jag som har haft samma problem? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|