FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag är inte intresserad av sajten själv men jag vill ändå passa på att ge dig det välmenade rådet att inte sälja. Stämmer alla uppgifter du lämnat så tror jag att du gör bort dig rejält om du säljer. Högst tveksamt om du kan få ett bud här och nu som motiverar försäljning. 3000 kr är ju långt därifrån.
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vet inte om jag gjort rätt nu, men här har ni månaden augusti (och första september!): http://i51.tinypic.com/le4hs.jpg
Innan dess var sidan inte i full funktion utan utvecklades fortfarande. Tog bort affiliatelänkar (då jag trodde jag blivit straffad av Google, nu är de cloak:ade) och jobbade på min SEO för sidan. Sist sidan var i "full funktion" som nu var i januari. Har även statistik för den månaden ifall det behövs. Månaderna innan (februari, mars, april, maj, juni och juli) är alltså tomma. |
|||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
3000 kr är ju bara det första budet! Auktionen tar slut nästa vecka, lär har fått in några bud till då ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu är jag inte intresserad av att köpa sidan, men i senaste bilden ser det underligt ut. I Currency-fältet står SEK och i Amount används dollartecken.
|
|||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktigt så enkelt är det inte. Blir beroendeframkallande efter ett tag!
Vet inte varför det är så. Vet någon annan? |
|||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bud inkommet på 4000 kronor av Skatan.
|
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
WN i ett nötskal, om en sajt mot all förmodan skulle ha en omsättning oavsett vilka pengar så förmodas att något är skumt om den vill säljas. Själv har jag flera sajter som omsätter pengar men som kanske är ointressanta ändå för att man vill gå vidare och göra andra saker eller av den enkla anledningen att man vill åt pengar snabbt för att kunna göra något annat som drar in mer pengar på kortare tid än att vänta 12 månader för att få in 15 tusen som i detta fall.
|
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om man ger sig in i ehandeln och säljer leksaker eller barnkläder, så kanske man inte vill ha en affiliatesida med gigantiskpenis vid sidan om
![]() |
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
Stängt ämne |