| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Tyckte bara det verkade lite underligt att du valde just .ly. Finns det ingen annan anledning så gör du nog bäst i att välja en annan domän.
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
jag bara påpekade att det stod i första inlägget.anledningen är mer än det nog bäst jag påpekar mer av dom: - Domännamnet är lite av den unika (kan tyvär inte säga mer) - Domänet beskriver vad jag kommer att sälja - dom vanligaste tld'erna var upptagna dock var ordet ledigt på .ly samt ej ett varumärke. - Till sist så vet jag egentligen ej varför jag gillar .ly men gör det bara Jag hoppas detta svarar mer på din fråga |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag äger själv lite domäner med udda TLD´s som jag registrerat endast pga trafiktunga sökord. De fyller sitt syfte. Men jag skulle aldrig lägga några pengar på att marknadsföra ett sådant domännamn. De är i nio fall av tio helt värdelösa och totalt olämpliga för kommersiella projekt vars syfte inte är seo. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
tack för din åsikt i allafal |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Jag tycker nog du bör tänka efter några gånger extra innan du väljer .ly. Personligen tycker jag det är ett riktigt uselt val utom i två fall:1. Webbplatsen riktar sig till den libyska marknaden 2. Man bildar ett ord som slutar på -ly
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|