FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag lag upp första versionen av http://www.tournament.nu
Sidan har ett enkelt syfte: du ska kunna skapa och administrera turneringar tillsammans med dina vänner, kollegor, etc. Om ni vill testa sidan utan att behöva registrera ett eget konto kan ni använda Användarnamn: test Lösenord: test Tips på förbättringar eller andra kommentarer mottages tacksamt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen som tycker någonting
![]() Betyder det att det är bra? Dåligt? Intetsägande? Hmmm... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag såg att den inte sorterar helt korrekt. En turnering med ett mindre passande namn "Årets hora 20" sorteras lagen fel enligt poängen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag ser två feta rutor, en där jag måste registrera mig (jobbigt) och en där jag måste logga in (omöjligt) samt ett antal äckliga annonser som inte fyller någon plats.
Vad vill du ha kommentar på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vad menar du med att annonserna inte fyller någon plats? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sidan ser ut att ha mer annonser än relevant innehåll..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Så här tycker jag: Positivt: - Bra idé! - Enkel inloggning - Snygg bakgrund Mindre positivt: - Ogenomarbetad design - Lite småtrist logga - Placeringen av reklamen känns lite ogenomtänkt. Jobba på med layouten, funktionerna och lägg till svenska som språkval så tror jag det kan bli något!
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för kommentaren. Menar du bara förstasidan då eller även om du loggar in och administrerar dina turneringar?
Jag kanske ska ta bort lite reklam på förstasidan. Jag håller med dig om att balansen mellan innehåll och reklam är lite sned där. Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sen kan jag inte logga in så mer kan jag inte säga! |
||