FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon här som har någon feedback/kommentarer om Comclick.se - någon som är medlem i deras nätverk?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja. Vi blev kontaktade av dem då de ville annonsera hos oss. Ur vilken synvinkel frågar du? Som annonsör eller affiliate?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Primärt som affiliate men även som annonsör.....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som annonsör har jag ingen aning om hur det fungerar förutom att det lär vara väldigt dyrt. Att jag tror det beror på att annonserna uteslutande kommer från jättestora annonsörer. Exv SOS barnbyar, Icabanken, Arla, Dell mfl. Dvs riktigt megastora företag.
Som affiliate har jag väl inget att klaga på direkt. Nu är just vi väldigt petiga med vilka annonser vi kan tänka oss på sidan. Man väljer liksom bara annonsstorlekar själv, samt var på sidan dessa ska ligga. Sedan växlar annonserna automatiskt. Om man då inte regelbundet går in och kontrollerar vilka nya annonsörer som "ligger i pipen" så att säga, så kan man plötsligt se en annons på sin sida som man inte alls vill ha där. Men loggar man bara in i kontrollgränssnittet och blockerar denna, så något jätteproblem är det inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag använder dom delvis, betalar riktigt bra per klick. Somsagt, så är det riktigt stora annonsörer, som inte alltid passar in.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|