FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tja! Min första post här på wn.se :lol:
Iaf. jag driver en sida och är nu i det stadiet då jag skulle behöva besökare till sidan. Är det någon som kan ge mig några bra tips på hur jag ska marknadsföra den? Min plånbok är inte den tjockaste om jag säger så, så det ska helst vara ett billigt/gratis alternativ. Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det man först bör tänka på, vad gör din sida unik?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjenare,
Sprid ut din länk via olika länkkataloger och annonsera med google adwords på några av dina viktiga sökord och det behöver inte kosta så mkt. Tryck också upp en massa små "visitkort" med din url och dela ut på stan, använd vistaprint som har bra priser. Snygg site du gjort! Men en sak tyckte jag var lite konstig, att man som företag kan "reklamera" gratis men det kanske är bättre att använda ordet "annonsera" om jag nu inte har snurrat till det helt så här på fredag eftermiddag. Bara ett litet tips i all välmening. Lycka till med sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
En annan grej är att läsare ka få sina artiklar publicerade på sidan. Jag vet inte om de två sakerna är så unika, men jag hoppas det kan locka. Citat:
Tack för era svar! Uppskattar det verkligen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara jag som såg jobblistan.se som junilistan.se först? Måste vara bakfyllan... =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det billigaste sättet att marknadsföra sig på är via SEO. Och därför bör du tänka på att
1) inte använda frames. 2) använda mod_rewrite för dina till content-sidor. 3) allting annat grundläggande inom seo (meta, hX-taggar etc, jag har inte kollat så noga på din sida). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Men det där med mod_rewrite. Kan du förklara det lite mer? |
||