FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tja,
Sitter och lyssnar på lite radio och hör reklam för svaret.se. Svaret har ju funnits ett tag men jag har aldrig sett något användningsområde då jag aldrig får fram något relevant. Sen tycker jag designen är urusel och dyster. Sen finns det inga funktioner som är bättre än någon annanstans, kelkoo är inte direkt något nytt och lika så alla annonser. Varför inte besöka dem direkt istället? Min fråga är, är det någon som använder svaret.se regelbundet och finner det behjälpligt i vardagen? Är också intresserade av vad ni tycker ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hehe, ingen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varför använda ännu en av alla dessa sajter? Jag har redan mina favoritställen att hitta den informationen på. Dessutom verkar de inte vara speciellt bra uppdaterade på företagsadresser osv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Har aldrig varit inne på den, dock har deras hemska reklam fastnat i huvudet på mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker personligen den är rätt värdelös om jag ska vara ärlig, hellre hitta.se etc. för kartor. Dem betalar dock 40 öre per klick på TD...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror att jag har använt deras tjänst en gång sen jag hörde talas om dem men den gången gav den inte direkt relevanta svar så efter det håller jag mig mest till hitta.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Tur man inte lyssnar på radio då
![]() Slå slipper man den hemska reklam :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Har upptäckt en praktisk detalj: via svaret.se kan man ringa företag/organisationer gratis, vilket i mitt fall innebär att kompisar kan ringa min mobil gratis, det är ju alltid uppskattat...
(eftersom Intresseföreningen LUT har mitt mobilnr i skatteverkets register) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hmn... sag just deras funktion ring gratis
vad hander om jag soker pa Jajja tex och sedan anger Altus nummer.... jaja lite fredags humor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag använder eniro.se samt hitta.se, och jämför informationen mellan de. Övriga katalogsidor på nätet är bannlysta hos mig, de innehåller allt som oftast gammal och felaktig information. Det intressanta är att det kan diffa rejält mellan enira och hitta också, därav jag dubbelkollar allt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|