FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej !
Jag har gått och tänkt på att starta en egen sex affär på internet. Men funderar på några saker !! 1. Alltså hur fungerar det hos er som bedriver såna sidor, hur gör ni när ni får en order? går ni ut till er närmsta butik och köper in det som er kund vill ha eller finns det "Grossister" i sverige som man kan handla av? 2. Om man vill kunna ta betalt med Visa, Mastercard osv. finns det något färdigt Webbshop för det ? 3. Eller är det lika bra att köpa in en massa produkter och köra eget lager ?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tja kan väl bara säga lycka till, du lär behöva det <_<
Edit: 5 kvar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den marknaden verkar väldigt mättad. Kanske inte så lätt att slå sig in i.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jo idén är det nog inget fel på, bortsett från att det finns massa. Utan att verka allför spydig - Så undrar jag när jag ser dina frågor om du är rätt person att försöka?
Annars så är ett tips att du köper in grejorna efter varje order från lastbryggan. ![]() Edit. 4 kvar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fast en unik idé är alltid bra att ha i bakfickan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lite dumma frågor, ja det håller jag med om. :P
Utan erfarenhet - Är det här verkligen rätt bransch att börja i? Har du gjort någon som helst form av marknadsundersökning? Blir du en i mängden eller har du en särskild nisch? --- 3 kvar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Antar att du bör leta upp en vettig grossist och kollar upp marginaler etc. innan du börjar oroa dig för onlinebutiker och betalningssätt.
Tekpanel -> Du vet att din domän är deaktiverad va? Det vore intressant att veta vilket webbhotell du driver? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
2. Jag brukar kila ner till vår lokala skivbutik som kan debitera kunden åt mig, lätt som en plätt. 3. Det tycker jag inte, det blir ju jättedyrt. Lycka till, vi behöver all konkurrens vi kan få på Internet. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|