Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

forum till ett community

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-07-29, 17:03 #1
Alexi Alexi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2005
Alexi Alexi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2005
Hej,

jag håller på att skapa ett community där folk kan lägga personlig info samt bilder på sig själva i profilen, och en rad andra funktioner kommer att finnas. Allt är kodat av mig själv och då jag aldrig gjort ett forum förut så undrar jag om någon vet hur man enklast går till väga. Forumet ska passa allt övrigt innehåll samt att det ska vara 100 % integrerbart, medlemmar ska kunna skriva utan att skapa ett nytt konto samt att deras smeknamn eller bild ska vara länkade till deras profil, ja som alla community forum som finns.

En lösning som jag kom på är att lägga in ett färdigt forum (t ex från hotscripts) men då gå kommer inte det att funka med resten av sajten eller? Någon som kanske vet?

Om någon har erfarenhet av liknande jobb eller vet hur jag ska göra är jag tacksam för svar. Jag kan även tänka mig att komma överrens om ett pris om någon duktig kan skapa forumet. Språket är php, samt mysql databas.

mvh
Alex
Alexi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017