|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Apr 2004
|
På två dagar har jag stött på två irriterande fuktioner som Microsoft tyckt vara nödvändigt att integrera i Msn.
Det första var igår när jag försökte hjälpa min syster att ta bort ett virus på distans. Av någon anledning klarade inte norton av att fixa registret så man var tvungen att göra dett manuellt och jag bad henne exportera en del av registret till mig och efter mycket om och men så lyckas hon. Men nu vägrar Msn ta emot .reg filer för att de kan vara skadliga. Så nu var jag tvungen att förklara för henne hur man byter filendelse.
Det andra hände precis och en polare som jag gick i min klass under gymnasiet är rätt vass på 3d studio max så jag bad honom skicka några filmer som han hade skapat nyligen. Efter lite väntan så får jag hem den tredje filen men Msn varnar för att den är harmful och efter jag klickat ok så raderas filen automatiskt (Fanns inga andra alternativ).
Visst den första går att leva med men jag vet fortfarande inte varför den nekade filmen. De 2 första var av samma typ. Ett valalternativ som "Jag är en poweruser och minimera säkerheten över msn" kunde i alla fall funnits att klicka i.
|