Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hembiobrevet.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-04-02, 22:47 #1
dP79 dP79 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
dP79 dP79 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
Då är det snart dags att lansera mitt första seriösa webbprojekt, www.hembiobrevet.se
Än så länge är det inte 100% klart men det mesta är på plats, dock sämre med innehållet än så länge.

Tanken är att skapa en nyhetsplats för allt om hemmabio tillsammans med ett nyhetsbrev, hembiobrevet som ska utkomma två ggr per månad, givetvis gratis.
Det kommer inte att finnas något forum eller liknande utan fokus ska vara på nyheter, artiklar, recensioner, guider och några ännu så länge ej utannonserade avdelningar.

Designen bygger "tyvärr" på wordpress 1.5 standard look, jag är ingen designer utan ren programmerare som sliter med designen för att det ska se sådär ut

Iaf så är jag hyfsat nöjd men kritik mottages gärna!

Google verkar iaf gilla sidan, kommit bra på flera sökord fast jag inte har några inlänker eller liknande. Detta efter typ 4 dagar online (har haft den spärrad tidigare).

Inget nyhetsbrev är släppt ännu men preliminärt så kommer det första numret den 17:e april, ett litet mindre "testbrev". Designen kommer att likna hemsidan fast inte lika bred.

Efter det testet börjar jag nog smyga igång med reklam osv.

Så vad tror expertpanelen?

Mvh
Daniel / hembiobrevet.se
dP79 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017