Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Knepigt Apacheproblem

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-02-11, 13:53 #1
redRemedys avatar
redRemedy redRemedy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2004
redRemedy redRemedy är inte uppkopplad
Nykomling
redRemedys avatar

Reg.datum: Dec 2004
Jag har ett rackarns knepigt problem med Apache 2.0, eller är det med mitt PHP-skript? Sanningen är att jag inte har en aning om hur problemet uppstår eller vad jag ska göra.

Jag har ett rätt omfattande ramverk av domänklasser och GUI-klasser, vilket gör att allt som händer på min sajt hanteras på exakt samma sätt överallt. Men nu har jag ett problem. När man klickar på en länk i mitt nybyggda forum får jag ibland (kanske var 20:e gång) ett Error #500 - Internal Server Error.

Accessloggen lägger till felmeddelandenumret 642. (642 ska tydligen ha något med NetBIOS att göra)
Kod:
/bow/bow3/pdp/app.inc.php?id=194738&confirmAction_currentRoomSet=194797 HTTP/1.1" 500 642
Jag har många liknande funktionaliteter på sajten men aldrig fått detta serverfel. Någon som har en aning om vad man kan tänkas göra?

Jag hittar ingen särskild anledning till att felet uppkommer, det dyker aldrig upp konsekvent och löser sig snabbt om man uppdaterar sidan.

Mvh Jonas A. Eriksson
redRemedy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017