|
Medlem
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
Jag är ingen enorm filmfantast som laddar hem alla nya filmer som kommer i min väg, köper de filmer jag gillar på dvd osv. Men när det kommer till skräckfilmer blir jag manisk, alla ska ses och ju värre de är desto bättre.
Det var av denna anledning som jag köpte biljetter för att se the grudge igår (istället för att ladda hem den).
Jag vet inte vad som har hänt men jag höll på att koka över av ilska igår. Folk skrek värre än i berg-och-dal banan. Inga små korta skrik utan ett konstant vrålande så fort det fanns något "äckligt" i bild. Och direkt efter varje skrämmande scen så började folk som hållit för ögonen fråga sina vänner vad som hänt. För att inte tala om att folk verkar tycka att japaner är något underhållande eftersom de skrattade så fort en ny japan gjorde entre.
Jag ber om förståelse över att jag skriver det här i ren o skär ilska över ett förstört biobesök.
Men i fortsättningen skickar jag nog hellre in 60 spänn till SF och laddar hem filmen i fråga.
Vad är det som hänt? För några år sedan tyckte jag folk hade vett att uppföra sig på bio.
|