FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
När jag för 10 minuter sedan micrade samma kaffekopp i köket för 3dje gången, ställde jag mej och tittade ut på gatan i väntan på att de 30 sekunderna som kaffet skulle micras skulle gå, 30 år som man är fäster jag min blick på en ung kvinna i 20års åldern som kommer gående på gatan med målmedvetna steg, till min förvåning ser jag att hon ställer sig och försöker öppna MIN bil som jag parkerat på gatan utanför!
Då denna biltjuv bedömdes som ganska harmlös i sina försök att använda en nyckel för att komma in i bilen plockade jag ut min kaffekopp ur micron och ställe mig för att beskåda utvecklingen medans jag smuttade på det sönder-micrade kaffet, efter någon minut började jag småle då min hjärna arbetat fram vad som gissninsvis var anledningen till detta, och mycket riktig, efter att kvinnan givit upp sitt försök att komma in i bilen tog hon två steg tillbaks och såg då sin bil som var parkerad 2 bilar framför min, en blå saab 9-5 precis som min fast med 15" vinderdäck i stället för 19" sommardäck, mörk inredning i stället för ljus och ljusblå istället för mörkblå. Vad var det Turbo sa om Turbo J:r i macken i mitten på 80talet, "Inga intressen alls. Fullständigt noll." hehe Gulligt var det i alla fall! Thomas
![]() |
Svara |
|
|