FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Försöker få tag på Neware men det verkar som dom tagit semester och dom har bara mailsupport. Ngn som har nära kontakt med dom och vet ngt? Behöver få tag på dom snarast.. Mvh AnOn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle också uppskatta snabbare support hos Neware..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har märkt en hel del problem:
* Går inte att registrera konto, man får inget bekräftelsemail som det står att man ska få * kortbetalningen fungerar inte, fel kort säger den med mastercard även fast det står att det ska funka, visa godkänns inte, trots att det finns pengar på kortet. * Man får en faktura där det står att man ska betala innan 1899-12-30. Annars tillkommer en påminnelseavgift. * Ringer man det tel.nr som finns på fakturan säger en röst att numret inte existerar längre. För mig verkar det som om företaget lagt ner verksamheten. Nån som vet eller |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Först efter 3-4 mail till alla adresser jag kom över så fick jag kontakt och dom gav mig manuellt en aukt.kod för domänen i fråga. Baserat på den upplevelsen hade jag aldrig nyttjat dom igen om jag verkligen inte måste... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
* Fick faktura på domän jag inte hade där längre, vilket är rätt allvarligt då det är lätt att man bara betalar.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|