FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Nu är det dags att sälja av en till sida. Denna gången är det bikt och bekännelse-sidan http://www.biktme.se som skall bort. Allt ingår (Domän, all grafik, allt material + databasen). Jag hjälper även till med flytt av domän, databas och filer. Biktme är en sida där användarna kan läsa och skriva om sina pinsamma eller ångestfyllda historier. Kolla in sidan så förstår du mer. Info om biktme Språk: PHP (Ej OOP) Databas: SQL Cookies: Nej Startades: 2008-05-12 Antal godkända bikter: 3,468 Jobb/vecka: 10-20 min att godkänna bikter. Går även att hoppa godkänn-systemet om det anses bättre. Inkomst: Reklaminkomst från adsense, affiliator och double. Ca. 3-5 hundra i månaden i dagsläget. Finns fina möjligheter att placera om/optimera all reklam. Övrigt: Kommentarsystemet har ett bra spamfilter mot reklam, länkar och några grova ord. Bikt-IDt till alla bikter är krypterat så man inte kan loopa igenom och sno innehållet så lätt. (biktme.se/h7hsgah istället för biktme.se/123) Besökarstatistik över de senaste 2 månaderna: ![]() Pris Jag säljer helst sidan privat men jag kan även fakturera (innehar f-skatt sedan 07) dock tar jag beloppet + moms då. Sidan säljes på auktion här. Bud ges via PM och frågor ställs i denna tråden. Startbudet är 4000:- (ca. årsinkomsten). Får jag inget bud jag är nöjd med behöver jag inte sälja sidan. Lycka till! /Joakim |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|