Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

S: Hackerz.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-06-25, 15:06 #1
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Nu måste jag sälja ett av mina senaste projekt på grund av ekonomiska problem

Det är ett webbspel baserat på gamla hederliga dos kommandon, å ett antal nya. Spelet går ut på att hacka servrar och ladda ner filer och överföra pengar. Sidan är kopplad till MO-SMS, Payson samt PayPal men PayPal är inte integrerad på något automatiskt sätt.

Sajten har inga besökare alls i dagsläget, har kört någon krona på Adwords den senaste veckan i hopp om att få lite beta testare, men har inte fått nå vettigt genom det ännu.

Största jobbet som finns att göra på sidan nu är väl saker man gör som administratör. Skapar filer, servrar, dator delar, mappar, användarnamn, meddelanden osv.

Ett demo konto som administratör finns om du loggar in som demo demo. Dock är inte något i admin delen säkrat för injections eller liknande, då jag inte sett det som någon viktig detalj. Admin sidorna byggs upp från databasen. Så skapar du ett nytt fält i databasen dyker det upp direkt på admin sidan, med andra ord så är det väldigt lätt för den som vill bygga vidare.

Testa även registrera er då jag lagt ner kanska mycket tid på den biten :P

Sidan har jag skrivit helt från grunden i ASP mot en MySQL databas. Är ganska många hundra timmar bakom sidan. Tänk nu på att jag är programmerare och inte engelskalärare om ni tittar in.

Pris: Bud. Har ingen aning om vad det kan vara värt, så skambud är även välkommna. Dock reserverar jag mig för att inte sälja om jag tycker att budet är på tok för lågt.
Knalli är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017