FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag tröttnat på vi*sit*kort.se/billi*gaku*vert.se
Dom priser som står på hemsidan stämmer inte, och man godkänner villkor där dom lägger på en mängd olika avgifter. Tex visitkort så står det från 50 öre st, totalt 100 kr för 200 st. Och vi designade själv visitkortet i rätt format. Så det borde inte vara några extra avgifter. Men eftersom det finns många oseriösa, så tänkte jag att jag ringer denna gången. Då fick jag en chock, totalt skulle 200 visitkort gå på 590 kr exkl.moms + 45 kr i faktura avgift + frakt. ? Då ställer jag mig frågan hur man kan motivera att från 100 kr kan bli 590 kr? (50 öre styck till 2,95 kr styck) Jag säger inte att 590 kr är mycket pengar, men det som gör mig obekväm är deras påslag av en mängd olika avgifter. Det kunde dom inte svara och det blev tyst i telefonen ett bra tag, till slut sa jag att det är gravt vilseledande och att dom borde skämmas så som dom lurar folk. Har du några erfarenheter av detta oseriösa företag, skriv gärna det.. =) Jag tycker att dessa typer av företag bör inte få vara kvar på marknaden... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|