Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


CPT i dagstidningar?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-07-19, 01:18 #1
chris77 chris77 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 50
chris77 chris77 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 50
Hej!

Funderade bara på en sak. Kanske någon med mera erfarenhet än mig kan förklara följande.

En webbplats placerar annonser på sin sida och hoppas på att annonserna ska leda till att besökarna klickar på annonser ELLER leda till att en affär görs upp av annonsföretaget och besökaren.

Varför gäller inte samma regel i dagstidningar? och varför gäller den regeln på internet?

Hur många av er har annonserat i dagstidningar och vägrat betala förren en affär lett till avslut oavsett hur dålig din annons är?

Jag har hört argumentet: Ja, men man tittar inte på annonserna på internet? Jasså? Jag är förmodligen den enda då...om jag har en fullskärmsannons så måste jag ju titta...innan sidan laddas.

Men bläddrar jag i aftonbladet så kommer jag bläddra förbi MYCKET snabbt helsides annonserna för att läsa nästa sida.

Varför är det annorlunda på internet än vad som gäller i dagstidningar? Det låter bara underligt.
chris77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017