FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu tänker då även jag prova detta med försäljning, efter en vild debatt i allmänt forumet så.
Pris: 9.000 för exklusivitet, alternativt 3000.- per försäljning om ingen köper designen exklusivt. Bud är välkommna och beaktas, men är inte bindande. Jag säljer som PRIVATPERSON. Ej via F-Skatt Vad som ingår: PSD Fil XHTML kod, validerad mot FF3, IE7 och IE6 grov kontroll körs emot FF2 och Safari. Javascript för interaktivitets delarna. Sliceade bilder. Kopior på ev. fonter som inte är standard. Betalning sker igenom insättning på mitt konto FÖRE leverans. Nu till lite kuriosa, detta är i eg. en osCommerce layout som jag jobbade med till en egen butik men som rann ut i sanden som många av mina andra projekt lätt har gjort. Med 6års erfarenhet av osCommerce så kan jag även hjälpa till och installera designen i en osCommerce installation. Pris för detta tillkommer självklart. PM'a eller Maila mig! jag vill inte veta av ngt diskuterande i den här tråden om det hela. En förhandsgranskning på upplägget i JPG kan återfinnas här: http://www.klippklistra.se/shop_preview.jpg Försäljningen pågår veckan ut, sedan sällar den sig till arkivet oavsett utgång. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|