FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej hopp!
Trist att min comeback på WN skulle resultera i ett inlägg på denna del av forumet, men jag lovar att bättra mig. Om admin anser att jag gjort något fel går det bra att plocka bort tråden, men jag tror (hoppas) att allt är i sin ordning. Jag har en layout i PSD-format som inte användes till projektet det var tänkt till och tänkte se om någon här kanske är intresserad. Det handlar alltså om en webshopmall i PSD-format (ej CSS/XHTML). Alla menyer, knappar, färger osv går att ändra precis hur man vill då de är vektorlager. All text kan man också ändra efter önskemål. Jag tycker att var och en ska välja typsnitt efter egen smak och storlek på plånbok. Typsnitten som används nu är Tahoma och Impact om jag inte minns fel. Priset för denna mall kommer att avgöras på ett av 2 sätt. 1. Fram till fredag den 23/5 hålls en budgivning för de som är intreserade av att köpa alla rättigheter. Detta innebär att någon får ensamrätt till mallen och den försvinner från min ägo för alltid. Dock med vissa restriktioner om inget annat framgår. 2. Om mallen inte är såld tills dess kommer en licens att erbjudas till de som är intresserade. Priset skulle då hamna på 1000:-. Jag räknar inte med att täcka kostnaden för all tid som lagts ner för denna layout, men jag accepterar heller inga skambud. Kontakta mig antingen via PM eller direkt i tråden. /Christos Mallen: ![]() Lagerstruktur: ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|