Nykomling
|
|
Reg.datum: Apr 2008
|
|
Nykomling
Reg.datum: Apr 2008
|
Hej,
Möjligen ligger tråden på fel ställe, det beror lite på vad ni svarar...
Funderar på hur man billigast/enklast får tag på en resesite. Det jag verkligen vill åt är den bakomliggande funktionaliteten med att kunna söka och boka (i första hand) flyg. Gärna på alla fyra stora GDS:er. Jag är alltså inte intresserad av en site med en travelstart-banner på...
Det finns kanske en resesite som inte går så bra som man kan "befria" ägaren ifrån? Det verkar ju finnas en uppsjö sådana siter, så någon måste ju bli utkonkurrerad. Har dock inte hittat någon här eller på MissDomain som har mer än banners för olika andra "riktiga" resesiter... Alternativt om man skulle köpa det man behöver av t.ex. MrOrange? Finns det någon här som redan gått igenom denna resa och vill dela med sig av sina erfarenheter?
"Vad har du för budget?" har jag sett är en vanlig fråga i detta forum. Pga risken för att ev. säljare kommer lägga sig precis på den vill jag inte ge någon siffra, men jag kan nog betala flera gånger mer än vad flertalet siter här gått för... Hur mycket jag vill betala är först och främst en fråga om (predikterad) ROI, i andra hand om kapitaltillgång, skulle jag tro.
/fikakungen
|