FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har precis släppt en helt ny typ av jobbportal, tröttnade på alla dessa miljoner jobbportaler där man får regga sitt CV och söka till företagsannonser. Så jag byggde en webbsite som fokuserar på ditt drömjobb, du får specificera ditt drömjobb och sen får företagen söka upp dig. Man vänder på hela rekryteringen och lägger mer "makt" hos den arbetssökande. Tanken är givetvis att företagen fortfarande betalar för CV och profil, men än så länge håller jag den gratis.
Har egentligen inte gjort någon undersökning på vad de arbetssökande vill berätta utan litat helt på min och mina medutvecklares erfarenhet och har nu insett att det var ganska dumt. Så därför undrar jag vad ni tycker saknas eller är onödigt (se nedan) och generellt om ni har någon feed-back på konceptet eller funktioner som borde finnas med? Ett drömjobb har idag: Yrkestitel Branch Län Dina drömföretag Nyckelord kring ditt drömjobb Löneanspråk Beskriv dina arbetsuppgifter på ditt drömjobb Beskriv den perfekta atmosfären på ditt drömjobb Vad är viktigast för dig på ditt drömjobb Varför är detta ditt drömjobb Därför passar jag för detta drömjobb |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|