FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Jag har läst forumet väldigt länge och först nu registrerat mig efter jag tänkt att jag kanske kan bli av med mina domäner som ligger och dammar och samtidigt tjäna nått. Här kommer dem: * flickrhot.com - Väldigt bra potential till en sida där man poängsätter bilder från flickr eller liknande. Startbud: 1000 Kronor * coders.se - Bra potential till en samlingsplats/community för kodare/programmerare. Startbud: 1000 Kronor * e-gate.se - Bra potential till en startsida eller nyhetsportal om allt möjligt. Startbud: 900 Kronor * orgasmer.se - Bra potential till en seriös sida som informerar ungdomar om sex och dylikt, eller kanske bara en sida till de vuxna. Startbud: 500 Kronor * tutorialdb.org - Bra potential till en kunskapsdatabassida. Startbud: 500 Kronor * windowscougar.net - Nästa Windows Server version kodnamn. Startbud: 500 Kronor * lurnastorm.se - En sida med minst 10 unika/dag utan en enda klick :-) Startbud: 400 Kronor * netbsd.co.uk - Operativsystemet NetBSD. Startbud: 400 Kronor * julerbjudande.se - Kanske något till nästa jul? Kan med bra SEO komma upp i google när man söker efter just julerbjudande. Startbud: 300 Kronor Bud läggs här eller via PM. Auktionen pågår i en vecka efter första budet för respektive domännamn, eller tills jag blir nöjd :-) EDIT: Köparen står för överföringsavgifter. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|