FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjena.
Jag vet inte riktigt om det här passar in på det här forumet egentligen, men jag har sett och läst att många av er har stor kunskap inom marknadsföring och allt kring det ämnet. Så jag har en liten trevlig fråga till er. Det är så att jag har producerat en dokumentär/realityfilm under ett års tid som har titeln " Destination X " Filmen handlar kort och lätt om ett gäng ungdomar som utför sk. Fotbollsfreestyle på högsta nivå, och man följer med dom runt i Sverige och utlandet på deras uppträdanden och uppdrag. Filmen blev en riktigt succé, jämfört med våra förhoppningar. (7.000 nerladdningar på en månad.) Och den har fått riktigt bra kritik. Vi funderar nu på att göra en Volym.2 som ska ha exakt samma struktur och uppbyggnad. Men som ni förstår, vill vi ju ta det hela steget längre. Vi vill besöka flera städer, flera länder och flera kända personer att trixa med. Nu till den egentligen frågan: Tror du att det finns något företag som vill stoppa in pengar i det här projektet, och sponsra med pengar till resa till dom olika destinationerna? Jag skulle ju kunna maila olika företag och fråga. Men innan jag gör någonting sånt så vill jag ju ha tips från er. Vilket sorts företag är bäst att fråga? Resebolag? Sportföretag? Finns så mycket jag skulle kunna skriva och fråga, men det bästa är att ni ger mig motfrågor som jag svarar på istället. Hoppas någon kan komma med en bra idé |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|