FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har under många månader fått felaktiga fakturor från Affiliator AB som tidigare annonsör (olyckligt).
Enda sedan jag avslutade mitt program hos dem 2007.05.31 har det kommit både tomma fakturor för kommande månader (summan på fakturan är månadsavgiften), faktura för juni 2007 med 8 kr + månadsavgift att betala (trots att affiliateprogrammet skulle ha avslutats den 2007.05.31) och en massa påminnelser på dessa fakturor. Det är nuförtiden inga nya fakturor jag får, men påminnelser strömmar in. Idag kom en till som blev pricken över i-et. Affiliator har självklart kännedom om problemet och vet att dessa fakturor är felaktiga. Jag har vid flera tillfällen pratat i mobil med både Emil Paulsson och Jimmie. Jag är trött på att ringa Emil Paulsson, allt man får som svar är "då var det fixat, du kommer inte få fler fakturor", eller något i den stilen. Jag litar inte längre på dessa ord. Kan man anmäla det hela någonstans? Antingen ska de ställas inför rätta, eller så vill jag ha kompensation för 1. All förlorad arbetstid då jag försökt kontakta dem och reda ut det hela 2. Mobilkostnader 3. Att de överhuvudtaget skickat 8-10 st felaktiga fakturor, total summa nästan 5 000 kr Det är trots allt ett lagbrott att skicka felaktiga fakturor. Jag har alla felaktiga fakturorna för bevis. Vad kan jag göra? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|