Angående loopias fakturering av domäner som urartar totalt då man inte kan förbetala eller automatiskt debiteras
Citat:
Originally posted by robertsson
Jag fick till svar:
"Vi har automatiska system som administrerar detta så det är ingen administrativ besparing för oss att samfakturera"
VAKNA! Hur många supporttimmar slösar ni bort i månaden helt i onödan på detta samtidigt som ni gör det krångligt för kunderna.
|
Word up. Det kallas kundvård Loopia, vi skiter i hur era interna administration ser ut. Det enda som håller mig från att byta från Loopia just nu är det faktum att jag inte orkar administrera flytten. Nästan alla jag känner / arbetar med har ett GÄNG domäner hos Loopia. Vi bryr oss inte om att ni är ett par kronor billigare hit eller dit. Domäner är en marginell utgift i jämförelse med utveckling och drift. Alla klagar över ett fåtal saker som återkommer igen och igen.
Det är följande två problem
1) Förbetalning, automatisk debitering eller samfakturering, gör vilket ni vill men för förbättring finns det gott om utrymme.
2) Möjlighet att använda LoopiaDNS som webbhotellskund. För privilegiet att betala mer får man sämre service. Bara hos Loopia 2008.*
* Det ryktas om att detta är på gång att lösas.. vi avvaktar med spänning.
PS. Kommentarer från konkurrenter till Loopia avböjes i den här tråden. DS.