Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Reklam på min köpta .com domän!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-06-23, 13:46 #1
Kim Torvangers avatar
Kim Torvanger Kim Torvanger är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2003
Kim Torvanger Kim Torvanger är inte uppkopplad
Medlem
Kim Torvangers avatar

Reg.datum: Jun 2003
Hej!

Köpte en domän förut ifrån Smartdomain, efter ett tag så började det komma upp pop-ups på min hemsida. Jag hade sidan på home.swipnet.se/kimtor/ och om man bara går in där utan domänen (www.torvanger.com) så kommer det inga pop-ups.

Sen för att va säker så bytte jag nu webhotell till frip.dk. Ursprungliga adressen dit är www.frip.dk/torvanger/ och när man går in bara där så kommer det inga pop-ups. Sen ändrade jag min torvanger.com så den skulle gå till den nya sidan på frip.dk och då kommer det en pop-up igen!

Så jag undrar om det är någon här som vart med om samma sak?
Jag har mailat ägaren av SmartDomain och han säger att dom inte har
några pop-ups, men varför kommer det då en pop-up varje gång jag använder min domän!!?

Vet inte vad jag ska göra men om det verkligen är därifrån reklamen kommer så har jag blivit blåst på pengarna som jag köpte .com domänen för.

Reklamen kommer från www.zedo.com och nere i statusfältet brukar det stå:
http:// www.torvanger.com/?137y9123971h39781h3. Och efter den konstiga adressen försvinner så kommer en pop-up.

Det kanske blev rätt mkt nu men hur ska jag gå tillväga med detta, vill ju inte ha pop-up på något jag betalat för.

EDIT: Det kommer inte alltid en pop-up men ibland, testa besöka min .com domän och titta om det dyker upp en för er.
Kim Torvanger är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017