Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Svensk = Passiv

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-17, 07:56 #1
MrNice MrNice är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 85
MrNice MrNice är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 85
Varför ska vi alltid vara så passiva i jämförelse med andra folkslag?

En (1) konstnär skapar en egen tolkning av en viss man som hund i vårt vackra land Sverige och genast blir alla svenskar gillande hotade och jagade som de hundar de vill att vi ska se ut som.

En hel nation ser nyheter om en annan nation som bränner vår flagga och en docka av vår statsminister och gör ingenting. Varför finner vi svenskar oss i detta?
Om ett stort multinationellt företag får sitt varumärke kopierat/nedladdat så skapar detta ramaskri bland politiker och den "politiskt" korrekta minoriteten som alltid lyckas framstå som majoritet.

Anser ni inte att vårt land är värt att stå upp inför?
Nu kommer några att er här givetvis att anmärka på mig och kalla mig för "rasist" för detta inlägg.
Ja, jag är rasist om ni anser att det är benämningen på en person som klagar på att hans flagga blir bränd på bästa sändningstid av en nations invånare som ständigt har sin regerings tigande godkännande för detta. (se även danmarksteckningarna)

Medlemmar här klagar på att de är hackade av turkar. (såklart med anledning av Lars Vilks konstverk)
Varför rycker vi andra på axlarna och endast förstrött anmärker att det är nog dags att uppdatera sidan i fråga.

Har jag så fel?
MrNice är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017