Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Problem att få inlösenavtal?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-06, 02:15 #1
nicces avatar
nicce nicce är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
nicce nicce är inte uppkopplad
Medlem
nicces avatar

Reg.datum: Jan 2004
Hej på er alla WN:are...
Då va man tillbaka i Sverige efter ett år i USA (SF Bay area). Är det någon som funderar på att flytta över så PMa mig, jag har några grymma tips.

By the way...
Jag har fått hjälp med Inlösenavtal till en sajt som jag har sökt avtal till så länge att jag va nära på att lägga ner (poker via mobilen). Har testat både nordiska banker samt DB i tyskland, Barclays och Lloyds i UK men alla har nekat. Men nu har jag äntligen hittat en inlösare som hjälper mig. Riktigt nöjd.

Har ni problem att få inlösen (högrisk, spel mm mm) kontakta då Jeppe på IOCharge [email protected] (svensk kille). Han hjälper er på nolltid. Det enda som krävs är att ni har en registrerad firma (ef, hb, ab, ltd, llc, as, inc etc.) samt att ni har ett bankkonto på företaget.

Inlösen via IOC ligger mellan 4% - 7% (jag hamnade på 5.3% iom att det är högrisk) med dagliga utbetalningar, 7 dagars förskjutning. Det är lite dyrare än inlösen via tex Euroline eller Babs men det är som sagt till för er som inte kan få inlösen där. IOC är egentligen till för Poker siter men de tar även andra branscher.

Dessutom fick jag 30 dagars förskjutning på utbetalningar av Euroline på ett annat bolag jag hjälper, så det är tom så att jag funderar på att flytta det kontot också...

Hur som haver. Vill ni utnytja detta tips, varsågoda (hälsa från Nicce), till er andra.... simma lugnt

Just det... för att nå IOC måste ni använda Samport, Ogone eller MetaCash som psp... jag föredrar Samport...
nicce är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017