FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Jag söker en seriös och duktig designer till min webshop, Webshopen ska vara elektronik inriktad så en passande design behövs. Handlar om både vardagselektronik, samt komponenter och tillbehör. Kodningen av webshopen sköter jag själv så xhtml/css behövs ej. (Endast en PSD fil eller lik + fonter) Jag har tittat på ganska många större och mindre ehandels sidor. Och en av favoriterna är www.ehouse.nu där jag verkligen gillar designen och upplägget. Upplägget såsom ehouse är snyggt, Dvs. Brevid loggan ska snabblänkar till "Din Sida" och liknande finnas. Samt en liten översikt över vad som finns nuvarande i varukorgen. Huvudmenyn skall vara horisontal och produkt/kategori hanteringen vertikal. Bredden på hela designen skall vara nånstans runt 800pixlar. Designen ska vara stilren, ljus samt ha harmoniska färger. Färgtema är upp till dig, även upplägget får du förändra som du vill. (Önskemålen ovan är endast riktlinjer) F-Skatt är inget krav. Pris enligt överrenskommelse. Kan dock säga att det inte handlar om belopp över 999kr (pga. skatter/moms). Hör av er och, Tveka inte att fråga om nåt är oklart! Med vänliga hälsningar. // Jim Nelin E-mail/MSN: [email protected] Mobil: 0737-586061 (Dynget runt) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|