Flitig postare
|
|
Reg.datum: Mar 2007
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Mar 2007
|
God afton vänner!
Tänkte höra mig för lite här i hopp om tips och råd. Jag ämnar nämligen starta en webbshop, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Tänkte koda butiken själv, och just denna del ska inte vara något större bekymmer, utan det som oroar mig är hur jag ska "fylla" den. Jag har tänkt mig ett par olika nischer, med produkter från helt skilda områden. I själva verket kommer det att bli som att driva två olika webbutiker, men knutet till samma företag.
Jag har f-skattesedel, men inte speciellt mycket kapital att fylla ett lager med. Så hur ska jag göra för att få tag på produkterna att sälja? Måste jag ha dem i lager, eller kan man sälja och därefter skicka efter dem, för att sedan bara vidarebefodra paketet?
Jag misstänker att jag misslyckas med att förklara problemet, men ni som har webbshop kanske kan berätta hur det funkade för er i början, vad ni gjorde för fel etc?
Ponera att shoppen är på plats, allt är redo, kunden kan gå in och genomföra ett köp rent teoretiskt, hur överför jag det till praktiken?
|