Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella Adfair Sverige Tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-07-03, 11:03 #1
Adfair Adfair är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 38
Adfair Adfair är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 38
Hej Alla

Jag sitter som Manager för Adfair Sverige och har relativt nyligen tagit över verksamheten. Adfair startades hösten 2006 av en person som satt i Malmö. Arbetet flöt på bra men vid årsskiftet blev han tyvärr långtidssjukskriven så arbetet med kontakten av kunder och support blev lagt på vår VD som skötte det på halvtid då mycket andra uppgifter fanns på schemat.

Nu när jag kommit in i verksamheten är mitt mål att givetvis köra stenhårt och nytt folk kommer in efter semestrarna så verksamheten är uppe och kör som vanligt.

Jag är tacksam för all feedback som kan ges givetvis. Jag är just nu själv på SV marknaden förutom min danska hjälpreda som tar hand om en del tekniska ting men ska självklart försöka svara så snabbt som. Man når mig givetvis på mail och tel.

"I nuläget har vi ca 50-60 websidor som ökar i takt med min hårda satsning. Målet är att komma upp i Adfair Danmarks ca 800 sidor! Vi har ca 25000(samt 100.000 på ingång) e-mailadresser som vi använder att skicka ut våra kunders kampanjer i ett nyhetsbrev ett par ggr i veckan. I Danmark har vi ca 45000 st samt Norge 48000 st.”


Med vänlig hälsning
Jonas Kjellander - Sales Manager
Adfair är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-18, 23:28 #2
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Dags att Fly Adfair
Timofey är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017