Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Mitt dyraste toalettbesök

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-04-19, 14:45 #1
rille77s avatar
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem
rille77s avatar

Reg.datum: Dec 2003
Drabbades av något riktigt kul nu när jag för några veckor sen höll på att tömma min gamla lägenhet.

Hade laddat som man brukar göra inför en flytt och packat ner så mycket som jag bara kunde dagarna innan och så på eftermiddagen satta jag igång, körde fram bilen till porten och började fylla den.
Hade kommit ungefär halvvägs (fyllt i stort sett allt utom kofferten) då jag drabbades av det som alla människor gör för eller senare.
Naturen kallade!
Under tiden som jag satt på tänkarfåtöljen så slog det mig att jag hade en kartong med lite tavlor och en spegel i källaförrådet som jag skulle ta med mig.
Sagt och gjort när jag var klar så gick jag raka vägen ner i källaren och tog fram kartongen och bar upp den till bilen, lyckas trycka in den i passagerar sätet fram och när jag pustar ut så ser jag den, den förhatliga lappen på framrutan.
Har nu under ett par veckors tid försökt prata med parkeringsbolaget om att det var en flytt som pågick och att bilen ej stod parkerad på gården men har bara fått till svar att "lastning ska ske utan onödigt dröjsmål" och att deras krav kvarstår.

Så man får nu bara ta och vackert betala dom 400 sek som det kostar, man har ju inte så stor chans i tingsrätten, har tyvärr inget mer än mitt ord på vad som har hänt och det är ju inte mycket värt.

Men nu har man iaf lärt sig något för framtiden, flytta på bilen innan du sätter dig på muggen.
rille77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017