Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Åsikter tack!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-04-19, 09:16 #1
Pat76 Pat76 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2005
Pat76 Pat76 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2005
Hej,

En fråga som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.

Jag ska bygga en community och undersöker lite olika sätt att göra det på. (Ja community nummer 7 000 )

Jag har tagit in offerter från några företag och skillnaden är enorm på priser per timme och tidsåtgång. Jag kan tillägga att funktions - specifikationen är mycket välgjord så problemet ligger inte där.

Eftersom jag saknar kunskap om hur man bygger en hemsida/webbplats /Community är det i princip omöjligt för mig att avgöra vilket bolag jag ska välja, och på vilka grunder jag ska ta beslutet.

Min plan är följande:

Jag hyr in en DUKTIG projektledare (frilansare) som har erfarenhet och kunskap om hur man bygger en Community, skriver om produktplanen så att den blir uppdaterad och "idiotsäker", hyr in Kineser eller Indier som kodar och projektledaren tittar "bara" till så att allt går enligt planen.

Sajten skall byggas i 6 olika moduler och lanseringen sker stegvis. Då borde projektledaren kunna avslöja om dessa Kineser eller indier bygger något PHP ruckel redan vid start, och dra i nödbromsen.

Förekommer er lite.. Åsikter om Indier och Kineser som ni fått genom att er kusins fasters, jobbarkompis, sotares, bilmekaniker gjorde en hemsida 1932 som ni hört inte var bra, är kul, men inte så givande

Vad tycker ni? Galen idé, naiv? Brilliant?

// Pat
Pat76 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017