FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej på er
Jag är i startgroparna för att göra en liknande hundshop som SweCat är kattshop. Anledning, jag vill renodla shopparna, eftersom jag har problem med att kattägarna inte känner igen sig när hundprylar börjar invadera shoppen och hundägarna inte vill handla av en butik som heter SweCat....... Tanken är att hundshoppen kommer att gå i samma stil som SweCat. Jag undrar därför nu om någon vänlig själ kan tänka sig att kika lite och se vad jag gjort bra med SweCat, och vad jag gjort mindre bra, så att ser vad som borde behållas och att jag slipper göra samma misstag igen ![]() Jag vill också gärna ha förslag på lämpliga färger för en halvexklusiv trendinriktad hundshop för mindre hundar. Strunta i kommentarer kring forum samt blogg eftersom jobb pågår där och strunta även i djurloppanlänken som ej fungerar. Den kommer också snart. adress: www.swecat.com Tack snälla ni på förhand. Jag uppskattar era synpunkter och de kommer att beaktas även om alla säkert inte kommer att genomföras eftersom vi alla inte har samma tycke och smak. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|