|
Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 100
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 100
|
Undrar om det är fler som har upplevt otrevligt bemötande när man ringer till FS-Data’s kundtjänst?
Ringde nyss och undrade om det fanns möjlighet att kunna få en faktura till korrekt adress då jag nyligen flyttat. En fruktansvärd person svarade och bad att få mitt namn fastän jag knappat in mitt kund nummer i telefonen och när jag väl uppgav mitt namn så ville han att jag skulle upprepa det igen precis som om han inte hade hört det första gången. Han avbröt mig och gapade ”HAR DU INGET NAMN?” . Sedan malde han på med att de inte kan ändra adressen på fakturan utan att jag måste göra det via kontroll panelen och att den nya adressen dyker upp på nästkommande faktura. Jag förklarade att jag har en faktura som ligger med förfallo datum inom kort men med felaktig adress och bad honom skicka en ny med korrekt adress. Nej det kunde han inte. Så jag får väl vänta tills en påminnelse kommer till förhoppningsvis korrekt adress. Är det fler än jag som har upplevt otrevligt bemötande när det gäller faktura frågor hos FS-Data? Har flera konton hos dem och måste därför uppdatera adress uppgifterna för varje konto.
|